Учитель української мови та літератури Ісакова Тетяна Юріївна

/Files/images/BpZfjXw5pPc.jpg

План роботи на період з 06.04.2020 по 09.04.2020.

Дата Клас Предмет Зміст завдання
06.04.20 Понеділок 10 Укр-літ Контрольна робота (тести)
5 Рос-мова Контрольна робота (тести)
07.04.20 Вівторок 9 Укр-мова Контрольна робота (диктант)
9 Укр-літ С.197-200 опрацювати. Прочитати поезію «У нашім раї на землі»
10 Укр-мова Контрольна робота (тести)
10 Укр-літ С.203 Записати визначення «символізму» , завдання 1 – письмово.
08.04.20 Середа 5 Рос-мова § 61 с.252- 254 Упр.275( С составлеными словосочетаниями составить предложения)
10 Укр-мова Написання ессе про явище природи , що викликає найбільше захоплення й здивування.
10 Укр-літ Угрупування «Молода муза», «Українська хата»(представники). Короткий конспект у зручній для вас формі.
9 Правознавство Узагальнення розділу «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин» (Тестування)
09.04.20 Четвер 9 Укр-мова §34 с.123 Впр.Д/З Списати перший абзац, розставити розділові знаки, зробити синтаксичний розбір другого речення.
9 Укр-літ С.201 -204 – опрацювати матеріал. Вивчити вірш «Доля» напам´ять.
10 Укр-літ С.204-біографія Миколи Вороного. Завдання 1.

Звіт про роботу

Вчителя української мови та літератури

Ісакової Тетяни Юріївни

під час карантину з 16. 03 по 03.04.2020 року

1) Розробила опорні конспекти та завдання для учнів 9-10 класів з української мови та літератури. Передавала класним керівникам для виконання учнями.

2) Опублікувала на сайті «На Урок» свій авторський матеріал https://naurok.com.ua/prezentaciya-zno-2020-145232.html.

3) Опрацювала статті на сайті «На Урок» «Організація дистанційного навчання у кризових умовах за результатами 1-го тижня»(01 .04 2020)

4) Переглядала вебінари, конференції про організацію дистанційного навчання.

5) Спілкувалася у Viber, Telegram та телефонному режимі з батьками та учнями, перевіряла домашні завдання.

6) Переглянула вебінар « Українська мова та література :ідеї та досвід викладання» (03.04 .2020)

7 ) Перегляд відео-уроків на сайті «На Урок» «Рада» та інші телеканал.

8) Після виконання учнями завдань, надсилала результати на їх персональні сторінки (у Viber, Telegram ).

План роботи на період з 13.04.20 по 16.04.20

Дата Клас Предмет Зміст завдання
13.04.20 Понеділок 10 Укр-літ С. 205-207 опрацювати матеріал. Прочитати поезію «Інфанта», вірш « Блакитна Панна» вивчити напам´ять.
5 Рос-мова С. 256-259 §62 –теория. Упр.283(задание І-ІІ).
14.04.20 Вівторок 9 Укр-мова Повторити матеріал про складносурядне та складнопідрядне речення (§14, §17). Тестування на сайті «На Урок».
9 Укр-літ С.201- опрацювати матеріал (опрацьовуємо прочитане). С.202 – 203 – Теоретичний коментар. Ліричні настрої Т.Шевченка часів заслання.
10 Укр-мова § 33 Фразеологізми. С.163-164 –теорія. Практичні завдання.
10 Укр-літ С.208-209 Коротко біографія Олександра Олеся у зручній для вас формі. Прочитати поезію «З журбою радість обнялась». С.210 –Поезія «Чари ночі» прочитати.
15.04.20 Середа 5 Рос-мова § 63 с.260-262 – теория. Упр.285 (задание І-ІІ).
10 Укр-мова Тематичне оцінювання (тести)
10 Укр-літ С.211-212 –поезія «О слово рідне! Орле скутий!» вивчити напам´ять.
9 Правознавство Розділ 5. § 24, пункт 1 :професія «юрист», пункт 3: як стати юристом.
16.04.20 Четвер 9 Укр-мова § 35 с.126 Впр.3 (усно),с.127 Впр.4 (письмово)
9 Укр-літ С.206-212 опрацювати матеріал (коротко конспект). Підготуватися до підсумкового заняття за творчістю Т.Г.Шевченка.
10 Укр-літ С.198 – записати визначення «неореалізм» і короткий конспект. С.199-200 - Коротко біографія та літературна творчість Володимира Винниченка у зручній для вас формі.

План роботи на період з 21.04.20 по 23.04.20

Дата Клас Предмет Зміст завдання
20.04.20 Понеділок 10 Укр-літ
5 Рос-мова
21.04.20 Вівторок 9 Укр-мова §36 опрацювати. С.128-129 Впр. 1 – списати останній абзац текста, зробити синтаксичний розбір речень.
9 Укр-літ Підсумкове заняття за творчістю Т.Г.Шевченка (тестування)
10 Укр-мова https://www.youtube.com/watch?v=QV1XRh6sjFk Морфологічна норма. Морфологічна помилка.
10 Укр-літ С.201 -202 опрацювати. Прочитати новелу «Момент».
22.04.20 Середа 5 Рос-мова § 64 с. 263 – теорія. Упр.290
10 Укр-мова §41 с.207-208 –теорія . https://www.youtube.com/watch?v=QomQYMxMrTc&t=436s Тестування «На Урок»
10 Укр-літ Тестування за твором «Момент».
9 Правознавство Розділ 5. § 24, пункт2 –правоохоронні органи в Україні; с.179 –Із Закону України « Про Національну поліцію».
23.04.20 Четвер 9 Укр-мова § 37 Синтаксис простого речення. С.130 Впр.2 (АБВ)
9 Укр-літ Тематична контрольна робота: Нова українська література.
10 Укр-літ С.213-214 П.Тичина. Рання творчість П.Тичини . Запишіть відомості про життєвий і творчій шлях у зручній для вас формі.

План роботи на період з 27.04.20 по 30.04.20

Дата Клас Предмет Зміст завдання
27.04.20 Понеділок 10 Укр-літ Фольклорні джерела ранніх творів Павла Тичини. (Додаток)
5 Рос-мова §65 с.265-268 теория. С.265- прочитать текст (І) Джанни Родари. Упр.292 (І-ІІ)
28.04.20 Вівторок 9 Укр-мова С.131 Впр.4 – перепишіть речення й визначте їх ознаки за зразком. https://www.youtube.com/watch?v=vv1GMBcsUI4 Експрес-урок О.Авраменка
9 Укр-літ С.213 П.Куліш- дати письмово відповіді на питання. С.213-215 опрацювати теоретичний матеріал.
10 Укр-мова Іменники спільного і подвійного роду.(Додаток)
10 Укр-літ Кларнетизм ранньої поезії Павла Тичини. Явище кларнетизму в літературі. (Додаток)
29.04.20 Середа 5 Рос-мова § 66 с.268-271 –теория. Упр.293 (задание І, ІІІ) Упр.296 (задание ІІІ)
10 Укр-мова Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. https://mriya-urok.com/video/rid-nevidminyuvanih-imennikiv/
10 Укр-літ Збірка“Сонячні кларнети” – подія європейського масштабу. Прочитати поезію «Арфами, арфами…»
9 Правознавство С.183. З Кримінального процесуального кодексу України - опрацювати.
30.04.20 Четвер 9 Укр-мова Просте односкладне речення. (Додаток)
9 Укр-літ С.215 –Українська історія в «Чорній раді». https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98
10 Укр-літ С.216-217 Єдність природи, почуттів людини… Молодість і кохання «Ви знаєте, як липа шелестить…» Напамʼять.
Кiлькiсть переглядiв: 630

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.